بررسی تأثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز ؛مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد

مصطفی ترکی؛ طاهره رضوی کارآموز؛ امیرحسین مقدس؛ سیاوش علیرضایی

دوره 2، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 74-90

https://doi.org/10.22034/jnamm.2023.407220.1013

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر مشارکت رسانه‌های اجتماعی بر مدیریت سبز (مطالعه موردی کارکنان شرکت‌های صنعتی شهرکرد) می‌باشد. پژوهش حاضر، از حیث هدف، کاربردی است و از لحاظ نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش 3000 نفر از شرکت های صنعتی شهرکرد می‌باشد که با استفاده از جدول مورگان تعداد 219 نفر به عنوان نمونه ...  بیشتر